Політика повернення та доставки:

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар і його упаковка не були пошкоджені, всі етикетки та ярлики на місці;
  • товар не був у користуванні: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості та інше;
  • замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • товар поміщено в упаковку так само, як і під час отримання.

 

Які товари НЕ підлягають поверненню/обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:

  • товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна та інше;
  • дитячі підгузки;
  • предмети гігієни;
  • м'які або надувні іграшки;
  • одяг для немовлят;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники і т.д.);
  • продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре та інше);
  • парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • подушки, ковдри;
  • зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  • спідня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
  • нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
  • рукавички, рукавиці.

З повним переліком таких товарів ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню.

*Уцінений товар обміну та поверненню не підлягає.

Також зверніть увагу: обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.

 

Повернення можна здійснити протягом 14 днів. Якщо з моменту покупки минуло 14 днів, ми не зможемо запропонувати вам повернення або обмін.

Щоб здійснити повернення, ваш товар має бути невикористаним і в тому ж стані, в якому ви його отримали. Він також має бути в оригінальній упаковці.

Деякі види товарів не підлягають поверненню. Такі товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо) поверненню не підлягають.

Додаткові незворотні товари:

  • Подарункові карти

Щоб завершити повернення, напишіть на пошту support@baby-avenue.com.ua

 

Існують певні ситуації, коли надається лише часткове відшкодування (якщо застосовно): 

  •  Будь-який товар не у вихідному стані, пошкоджений або відсутній частина з причин, що не пов'язані з нашою помилкою.
  •  Будь-який товар, який повертається більш ніж за 14 днів після доставки.

Повернення (якщо можна застосувати):

  • Після отримання та перевірки вашого повернення ми надішлемо вам електронного листа, щоб повідомити вас про те, що ми отримали ваш повернутий товар. Ми також повідомимо вас про затвердження або відхилення відшкодування.
  • Якщо вашу пропозицію буде схвалено, ваше повернення буде оброблено, і кредит буде автоматично зарахований на вашу кредитну картку або вихідний спосіб оплати протягом певної кількості днів.

Пізнє або відсутнє повернення (якщо застосовно):

  • Якщо ви ще не отримали відшкодування, спершу перевірте свій банківський рахунок ще раз.
  • Потім зверніться до свого банку. Перед відправкою повернення часто потрібний деякий час на обробку.
  • Якщо ви зробили все це і ще не отримали відшкодування, зв'яжіться з нами за адресою support@baby-avenue.com.ua

Предмети зі знижкою (якщо можна застосувати):

  • Поверненню підлягають лише предмети за звичайною ціною, на жаль, предмети зі знижкою неможуть бути повернуті.

Обміни (якщо можна застосувати):

  • Ми замінюємо товари лише у тому випадку, якщо вони несправні чи пошкоджені. Якщо вам потрібно обміняти його на такий же товар, надішліть листа за адресою support@baby-avenue.com.ua

Подарунки:

  • Якщо товар був відзначений як подарунок при покупці та доставці безпосередньо вам, ви отримаєте подарунковий кредит на суму повернення. Після отримання поверненого товару вам буде надіслано подарунковий сертифікат.
  • Якщо товар не був позначений як подарунок при покупці, або якщо дарувальнику було відправлено замовлення, щоб передати його вам пізніше, ми відправимо дарувальнику відшкодування, і він дізнається про ваше повернення.

Доставка:

  • Ви несете відповідальність за оплату власних транспортних витрат під час повернення товару. Вартість доставки не повертається. Якщо ви отримаєте відшкодування, вартість зворотної доставки буде вирахована з вашого відшкодування.
  • Залежно від того, де ви живете, час, необхідний для того, щоб обмінений товар був доставлений вам, може змінюватись.
  • Якщо ви відправляєте товар вартістю понад 2000 гривень, вам слід розглянути можливість використання служби доставки, що відстежується, або придбання страховки доставки. Ми не гарантуємо, що отримаємо ваш повернутий товар.